Alphasim Homepage
Forum Home Forum Home > Général / General > Commentaire (Français)
  New Posts New Posts RSS Feed - Alignements entre 2 saisons
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Alignements entre 2 saisons

 Post Reply Post Reply
Author
Message
NicOnlyOne View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 15 May 2016
Status: Offline
Points: 38
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote NicOnlyOne Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Alignements entre 2 saisons
    Posted: 08 Nov 2016 at 7:54am
Cela fait pusieurs saisons que je fulmine sur le systeme qui efface les lignes entre 2 saisons et je pense qu'il faudrait vraiment pourvoir avoir ses lignes identiques d'une saison sur l'autre, soit par commodité soit pour etablir une base, pareil pour les strategies. ou du moins avoir une page de reusmé des affinités de ligne des annees precedentes. POur moi c'est vraiment un point redibitoire. Merci :.D
Back to Top
electro76 View Drop Down
Newbie
Newbie


Joined: 15 May 2016
Status: Offline
Points: 25
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote electro76 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 08 Nov 2016 at 8:49am
Bien d'accord, il faudrait que notre dernier alignement soit sauvegardé, ça simplifierait de beaucoup la gestion en début de saison.
Back to Top
Barry Thomson View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 15 May 2016
Status: Offline
Points: 610
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Quote Barry Thomson Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 08 Nov 2016 at 3:54pm
Je pense que ça peut se faire. Je vais essayé de le faire pour la prochaine saison
Back to Top
NicOnlyOne View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 15 May 2016
Status: Offline
Points: 38
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote NicOnlyOne Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09 Nov 2016 at 12:47am
Handshake Beer
Back to Top
 Post Reply Post Reply
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 11.04
Copyright ©2001-2015 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 1.063 seconds.